Под слоганом "Уживајте на време" у периоду од 23. до 26. фебруара у Београду одржан је 39. Међународни сајам туризма, највећа манифестација у земљи и југоисточној Европи. У шест хала београдског сајма представило се око 1.200 излагача из 56 земаља, а посетило га је око 75.000 људи.
Трећу годину за редом, Туристичка организација Шид наступила је заједно са Туристичким организацијама Срема.
Под слоганом "Диван је кићени Срем" наступиле су Туристичке организације: Сремска Митровица, Рума, Стара Пазова, Пећинци, Инђија, Ириг, Сремски Карловци и Шид. Посетиоци штанда упознали су туристичке вредности Срема путем заједничког промотивног материјала - туристичка мапа Срема и флајери подељени у пет различитих тема, које су и ове године заједничким трудом припремиле Туристичке организације Срема.
Први дан сајма, штанд "Диван је кићени Срем" посетиле су бројне медијске куће, док је други дан био резервисан за представнике туристичких агенција са којима су обављени пословни разговори и којима су презентоване обједињене туристичке понуде излета и угоститељских објеката сваке општине. Заједничким наступом били смо запажени и од страних туроператора, те и у овој години очекујемо пораст броја туристичких посета у Шиду и Срему.
Посетиоцима су кроз разне презентације представљени сремачки обичаји, специјалитети, смештајни објекти, винарије и манифестације међу којима су представљене и манифестације "Сремски ручак чобански" и "Сремска куленијада".
Ове године организована је и наградна игра за посетиоце, кроз које ће добитници награда имати прилике упознати Срем.